REALITNÍ ČINNOST

 

bytovyzakon.cz

Chcete využít služeb realitní kanceláře, ale máte pochybnosti o její serióznosti a profesionalitě či máte obavu z toho, že s kanceláří uzavřete zprostředkovatelskou smlouvu, o které posléze zjistíte, že je pro Vás nevýhodná a v případě jakéhokoliv drobného pochybení po Vás bude požadována sankce? Není tajemstvím, že existuje značné množství osob, které mají s činností realitní kanceláře špatné zkušenosti, nebo že dokonce svého rozhodnutí vstoupit do spolupráce s ní lituje.

Veřte, že Vaše spokojenost závisí pouze na výběru realitní kanceláře, které svěříte do prodeje Váš majetek - Vaši nemovitost. V realitní branži (ostatně jako v jiné oblasti) existují důvěryhodní a poctiví odborníci na svém místě a na slovo vzatí s mnohaletou praxí a pak jsou zde ti, kteří na pozici realitního makléře nemají co pohledávat a k této činnosti se dostali řekněme omylem.

 

Má realitní kancelář je pro Vás zárukou naprosto seriózního přístupu a celkové spokojenosti po celou dobu vzájemné spolupráce. Dle mého názoru spolupráce v oblasti prodeje nemovitosti má vyústit nejen k úspěšnému prodeji nemovitosti ale též k vytvoření  takové trvalé vazby mezi mojí kanceláří a klientem, kdy v případě potřeby se na moji osobu klient znovu s plnou důvěrou obrátí s žádostí o radu či pomoc. 

 

V rámci standardu realitní činnosti je v mém případě samozřejmostí zajištění zejména následujících služeb:

  1. prezentace nemovitosti na internetu na nejnavštěvovanějších realitních serverech vč. úhrady nákladů s tím spojených,
  2. aktivní součinnost při realizaci prohlídek nemovitosti,
  3. obstarání kupujícího za předem dohodnutých podmínek,
  4. příprava veškeré dokumentace potřebné k převodu vlastnického práva na špičkové úrovni,
  5. pomoc kupujícímu při vyřizování hypotéčního úvěru, případně jeho zprostředkování,
  6. zajištění převodu vlastnictví nemovitosti u příslušného katastrálního úřadu,
  7. součinnost při protokolárním předání nemovitosti,
  8. zajištění znaleckého posudku pro daňové účely, sepsání daňového přiznání, vyřízení úhrady daně u příslušného finančního úřadu a v neposlední řadě
  9. veškeré organizační, právní, daňové a jiné poradenství či pomoc související s realizací prodeje za účelem jeho úspěšného dokončení ke spokojenosti všech stran.

Odměna za zprostředkování prodeje nemovitosti je stanovena dle vzájemné dohody. Může být určena procentem ze zrealizované kupní ceny či pevnou částkou. Výši odměny určuje nejen cena nemovitosti, ale též rozsah služeb, který klient od mé kanceláře požaduje, tj. např. zda u nemovitosti zatížené dluhy vlastníka zastupuji při jednání s exekutorským úřadem, jednám s věřiteli prodávajícího atd.

V případě rychlé potřeby finančních prostředků lze individuálně dohodnout vykoupení nemovitosti platbou "v hotovosti" (tj. z vlastních finančních prostředků bankovním převodem na účet prodávajícího v nejkratším možném termínu) nebo poskytnutí půjčky na dobu do uskutečnění prodeje nemovitosti a inkasa kupní ceny prodávajícím.